معرفی برترین آموزشگاه ها و اساتید موسیقی اصفهان

معرفی برترین آموزشگاه ها و اساتید موسیقی شهر اصفهان به هنرجویان و علاقه مندان

معرفی برترین آموزشگاه ها و اساتید موسیقی اصفهان

معرفی برترین آموزشگاه ها و اساتید موسیقی شهر اصفهان به هنرجویان و علاقه مندان

معرفی برترین آموزشگاه ها و اساتید موسیقی اصفهان

با سلام، نگار کلهر هستم دانشجوی رشته هنر و حدود 3 سال هست که هنرجوی گیتار استاد عزیزم آقای امیر کریمی هستم، در این وبلاگ سعی میکنم مطالب و اطلاعات مفید و تجربیات خودم رو براتون قرار بدم. امیدوارم پست ها مورد استفاده و توجهتون قرار بگیره، در صورت وجود هرگونه سوال و برای ارتباط با بنده با آدرس ایمیل "negarkalhor.guitarfan@gmail.com" مکاتبه فرمایید، ممنونم و موفق باشید

معرفی استاد امیر کریمی

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

 

آقای امیر کریمی ، پایه گذار متد نوین فینگرپیکینگ در ایران و مولف کتاب "متد گیتار فینگرپیکینگ: ظرفیتی جدید در نوازندگی گیتار" از اساتید و نوازندگان برجسته ی گیتار در سبک های پاپ و کلاسیک در شهر اصفهان و دارای سابقه ای درخشان در زمینه های تدریس و نوازندگی هستند،

تعدادی از فعالیت های هنری وی:

 

 

  • تحصیلات موسیقی از دانشگاه بین المللی ابردین آمریکا
  • عضویت در فدراسیون بین المللی موسیقی‌دانان فرانسه
  • عضویت در انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران
  • عضویت در نهاد عالی خانه موسیقی ایران
  • عضویت در کانون نوازندگان کلاسیک ایران
  • تالیف کتب و مقالات متعدد در حوزه موسیقی
  • برگزاری کنسرت های متعدد حرفه ای و آموزشی
  • رهبری و سرپرستی ارکستر بزرگ پاپ آراد 
  • و...

 

ایشان علاوه بر تسلط و استفاده از متد های روز و معتبر، خود نیز دارای سبکی منحصر بفرد، جذاب و نو آورانه می باشند که حاصل سال ها تلاش، تجربه و بهره گیری ایشان از منابع گسترده ی بین المللی موسیقی است. استفاده از کتابهای روز و معتبر امریکایی و اروپایی و تلفیق خلاقانه ی تکنیکهای مختلف در آثار ایرانی توسط ایشان، باعث بروز کیفیت هایی جدید در این عرصه شده و دریچه هایی نو به روی علاقه مندان گشوده شده است، همچنین ایشان در زمینه های سلفژ و دانش تئوری موسیقی غرب دارای مهارت و تسلط فراوان نیز هستند. 

 

 

نمونه آثار و اجراهای استاد:

 

 

 

 

شماره تماس استاد کریمی : 09133704029

وبسایت استاد: www.karimimusic.com

اینستاگرام: karimimusic

 

پی نوشت: شماره ی تماس استاد کریمی به درخواست هنرجویان و علاقه مندان در وبلاگ قرار داده شده، از همه ی دوستان و عزیزان خواهشمندم فقط و فقط در صورت تمایل به شرکت در کلاسها و دوره های آموزشی با ایشان در ارتباط باشند. با سپاس از توجه شما، مدیریت وبلاگ، نگار کلهر.

 

توجه: این وبلاگ توسط هنرجویان ایشان جهت آشنایی بیشتر و تبادل نظر ایجاد شده و اداره میشود، خود استاد کریمی بر این  وبلاگ نظارتی ندارند و این وبلاگ متعلق به شخص ایشان نیست.

shopify analytics ecommerce tracking